Hold fokus på din forretning

Med en bred vifte af kompetencer via ansættelser i forskellige brancher i private virksomheder og NGO organisationer, kan du trygt overlade administrative opgaver til mig, så du kan koncentrere dig om din forretning.

Personlig Assistance – Administration – Bogføring

Jeg har mere end 35 års erfaring med administrativt arbejde, herunder ledelse af direktionssekretariat, udvikling og forankring af arbejdsprocesser og nye aktiviteter, samt implementering af kvalitets- og personalepolitikker.

Hvad får du som kunde

  • tryghed, overblik og økonomisk gevinst ved at du kan fokusere på at udvikle og styrke din forretning.
  • solid erfaring og stærke, faglige professionelle kompetencer stillet til rådighed uden arbejdsgiverforpligtelser

Administration og PA

  • høj kvalitet i administrationsarbejdet og hurtig og effektiv personlig assistance
    • planlægning og afvikling af møder, konferencer, uddannelsesaktiviteter mm
    • sekretærservice
    • mødeledelse, facilitator og referent
    • udvikling og optimering af arbejdsprocesser
    • oprydning og systematisering
    • renskrivning

Bogføring

  • orden og omhyggelighed i bogføring, klargøring og kontakt til revisor